Прыёмы паспяховай рэфлексіі на ўроках беларускай мовы і літаратуры

 

Прыёмы паспяховай рэфлексіі на ўроках

 беларускай мовы і літаратуры

 

Прыём рэфлексіі “Незакочаны сказ”:

Дзеці выказваюцца адным сказам, выбіраючы пачатак фразы з рэфлексіўнага экрана на дошцы:

сёння даведаўся…                                    мяне здзівіла…

я набыў…                                                   я здолеў…

было цікава…                                            я паспрабую…

было цяжка…                                            я навучыўся…

я выконваў заданні…                               урок даў мне для жыцця

я зразумеў, што…                                     у мяне атрымалася…

цяпер я магу…                                           мне захацелася…

 

Прыём рэфлексіі “Сцвярджэнне”:

Я даведаўся(лася) шмат новага.

Мне гэта спатрэбіцца ў жыцці.

На ўроку было над чым падумаць.

На ўсе пытанні, якія ўзнікалі ў ходзе ўрока, я атрымаў(ла) адказы.

На ўроку я працаваў(ла) добрасумленна і мэты ўрока дасягнуў(ла).

 

Прыём “Аргументацыі”:

1.   На ўроку я працавала…, таму што… .

2.   Сваёй работай на ўроку я… .

3.   Урок мне спадабаўся… .

4.   За ўрок я… .

5.   Мой настрой… .

6.   Матэрыял урока мне быў… .

 

Рэфлексія дзейнасці на ўроку “Лесвіца поспеху”:

Ведаю, разумею, умею.