Прыёмы паспяховай рэфлексіі на ўроках
беларускай мовы і літаратуры
Прыём рэфлексіі “Незакочаны сказ”:
Дзеці выказваюцца адным сказам, выбіраючы пачатак фразы з рэфлексіўнага экрана на дошцы:
сёння даведаўся… мяне здзівіла…
я набыў… я здолеў…
было цікава… я паспрабую…
было цяжка… я навучыўся…
я выконваў заданні… урок даў мне для жыцця
я зразумеў, што… у мяне атрымалася…
цяпер я магу… мне захацелася…
Прыём рэфлексіі “Сцвярджэнне”:
Я даведаўся(лася) шмат новага.
Мне гэта спатрэбіцца ў жыцці.
На ўроку было над чым падумаць.
На ўсе пытанні, якія ўзнікалі ў ходзе ўрока, я атрымаў(ла) адказы.
На ўроку я працаваў(ла) добрасумленна і мэты ўрока дасягнуў(ла).
Прыём “Аргументацыі”:
1. На ўроку я працавала…, таму што… .
2. Сваёй работай на ўроку я… .
3. Урок мне спадабаўся… .
4. За ўрок я… .
5. Мой настрой… .
6. Матэрыял урока мне быў… .
Рэфлексія дзейнасці на ўроку “Лесвіца поспеху”:
Ведаю, разумею, умею.